Meest voorkomende foutmeldingen tijdens het streamen

Dit document bevat enkele van de meest voorkomende fout- en informatiecodes die u kunt tegenkomen met Sam Broadcaster PRO en SAM Cast Pro, samen met de acties die moeten worden genomen om het probleem op te lossen.

200 - requests - Touch OK
Alles is OK

10054 - Disconnected

Bij het opnieuw instellen van je stream verschijnt deze foutmelding. Start opnieuw en wacht ongeveer 1 of 2 minuten.
Probeer de SAM- en SHOUTcast-server uit te schakelen en opnieuw op te starten.


10065 - Disconnected
Uw kabel of internet is losgekoppeld van uw systeem.

11001 - 500 Host not found (Winsock error #11001)
11004 - Connection Failed (11004: 500 No Data (winsock error #11004))
Controleer uw kabels of dat u een verbinding met internet hebt, kijk tevens of er in uw regio een storing is bij uw internetprovider.

401(Encoder) - Error retrieving xml document (Unauthorized)
Deze fout is omdat uw wachtwoord onjuist is voor de Shoutcast-server.

401(Software) - Activation Error
Als u activeringsfoutcode 401 ontvangt, betekent dit dat u probeert uw licentie te activeren terwijl er al drie gelijktijdige activeringen zijn.

U kunt uw licentie handmatig deactiveren op een bestaande computer door op de knop Config te klikken, Registratiesleutel te selecteren en op Deactiveren te klikken. Hierdoor wordt de activering beschikbaar voor een andere computer.

Als u enige hardwarefout heeft ondervonden waardoor u mogelijk uw licentie niet kunt deactiveren, kunt u een supportticket opsturen op http://support.spacial.com en kunnen we de activatie handmatig voor u deactiveren.


500 - At least one relay is using a local network IP address. Please use an internet IP address
U had uw LAN-IP-adres kunnen invoeren in uw statistisch relais en het heeft een openbaar IP-adres nodig om goed te kunnen werken.

10060 and 10061
Aub controleren:
1) De DNAS Shoutcastpagina is actief (ook als er staat server offline) een Niet aktieve server laat helemaal geen pagina zien.
2) Het wachtwoord dat je hebt is correct (verifieer door je aan te melden bij de DNAS-beheerder)
3) De DNAS is al in gebruik (er draait al een andere dj)
4) De encoder heeft geen http: // of een ander protocolprefix
5) Uitgaande verbindingen van SAM naar de server zijn toegestaan. (check je firewall)




  • 1 gebruikers vonden dit artikel nuttig
Was dit antwoord nuttig?